لژیونر ملی پوش عزادار شد

لژیونر ملی پوش عزادار شد




 

 


لژیونر ملی پوش عزادار شد


تاریخ : دوشنبه ،
31 خرداد 1389

جواد کاظمیان که قصد داشت برای مذاکره با مدیران باشگاه سپاهان فردا صبح به اصفهان برود، پیش از ملاقات با مدیران سپاهان با خبر بدی مواجه شد و تهران را ترک کرد.

خبر این بود که پسرعموی او که به دلیل تصادف در کما به سر می برد ساعتی پیش فوت کرد. این خبر ناگوار باعث شد تا کاظمیان بلافاصله تهران را به مقصد کاشان ترک کند و به جمع خانواده داغدارش بپیوندد.

نام پسرعموی جواد ، سلمان بود که مثل خود جواد و برادر فقیدش در تیم دانشجوی کاشان بازی می کرد. به گفته کاظمیان او در پست هافبک- مهاجم بازی می کرد و فوتبالیست خیلی خوبی بود تا جایی که جواد قصد داشت او را امسال به تهران بیاورد. این ماجرا مذاکره کاظمیان و سپاهان را چند روزی به تعویق خواهد انداخت. خبرگزاری پارس فوتبال این مصیبت را به این فوتبالیست تسلیت می گوید. کاظمیان چند سال پیش نیز برادر جوانش را از دست داده بود.


کلمات کلیدی : اخبار فوتبال ایران ، تیم ملی فوتبال ایران ، اخبار لیگ ایران ، اخبار تیم ملی ، فوتبال ایران ، مسابقات فوتبال ، زمان برگزاری فوتبال ، سایت خبر ورزشی ، علی دایی ، بازیهای تیم ملی ، جدول لیگ برتر ، جدول لیگ ایران ، نتیجه فوتبال ، فرهاد مجیدی ، عادل فردوسی پور ، سوتی های جواد خیابانی ، فدراسیون فوتبال ، رنکینگ فوتبال ، تک گل